Wednesday 8 July 2009

Koritsi 1 pros koritsi 2 over

Koritsi 1: ta xenyxtia mprosta sto facebook den metrane ws xenuxtia. De xerw an to eides alla telika to party parko (nai edw kanoume kai party se parka) metafertheike se gnwsti pub tou Camden opou sixnaze kai i gnwsti Amy (twra mallon ine se kanena rehab). Afto ine tis kiriakis. To savvato akousa paizei treli exodos - afti ti fora de thelw peiramatismous sto west, tha pame ekei pou xeroume kai empistevomaste. East.

Tin paraskevi egw tha vlepw musical me to mpampa enw eseis tha eisaste sarwtikes xionostivades se new opening. vevaia mporw na valw to mpampa gia ipno kai na erthw (ws sinithws) alla fevgei to savvato opote edaxei.

Ekeino to party itan katapliktiki epityxia...afou ekana treis wres na ftasw (giati piga se lathos stathmo ws gnwston) kai afou arxika apokomisa carpenter 1.50 (alliws tha eftiaxne tavania kai oxi xalia an itan psilos) katelixa na flirtarw me trelo ollandoindonisio o opoios afou vgikame me apokalese janice apo to friends sto facebook o geloios. Kai distixws pire kokini me ti mia. O xenerwtos- pou eixe skasei me to pio apaisio papoutsi ever.

Epi kilt twra, mipws paizetai kryfto akatamakatasoukoutoumpe ampe fabe vge kai den to exeis parei eidisi? Ego to dilwsa oti aftos den eprepe na paizei podosfairo alla na potizei to gazon (kai an). Episis mia kai doulevei dipla sou proteinw na pigaineis me germano gia lunch mipws kai sas petyxei mazi na skasei, pou exase apo germano...hahahha (kai episis tha exeis kai free lunch - afti ti stratigiki tin kanoume mono an o germanos ine large). Telos mporeis na sinexiseis to kryftouli...

Ego pao na kanw shortlist ton typo pou mou egrapse oti exei kala communication skills epeidi mialei ston odigo tou se 2 glwsses.
To koritsi 3 den exei access sto post apo ti douleia, exoun katoxi

No comments:

Post a Comment