Friday 10 July 2009

camping stin kouzina - ki allo ena koritsi tou sk

Edw koritsi 1 pou xtes to vradi ekane proponisi camping (giati den exw paei kai pote kai eip ana dw pws ine). De xerw an sas to exw pei alla o mpampas roxalizei. poli. kai xtes agorasa otoaspides kai to kouti itan adeio, gamw to boots mou mesa. Kai anagastika den mporousa na koimithw kai mazevw to strwmataki mou (mattress topper) to paplwmataki mou (paplwma ton ioulio mina nai) , to maxilaraki mou, to arkoudaki mou kai to kinito mou kai tin peftw stin kouzina. Itan exairetika. pistevw oi kouzines eprepe na nai ipnodwmatia. Thes neraki, tsak mpam pineis, thes ena sokolataki mes ti nixta, tsak mpam to trws, thes ena froutaki, to trws, egw ipia kai 2 sfinakia metaxa (giati den adexw allo xwris alcohol) kai tin epesa kyria. Vevaia me xipnisan oi sigatoieks stis 6misi giati thelane na siderwosune alla den ptwithika.

Nomizw oi genies 80+ kanan sxedia gia to sk... Giati kai o germanos sxoinovatis mou esteile sms xtes to vradi (afou eixe exafanistei mia vdomada, alla me to dikio tou giati enw eixa paei na ton dw ton paratisa gia na vgw me ton papou tis proalles pou telika oute papou apokomisa oute sxinovati) an efyge o mpampas. Kai tou apadaw fevgei to savvato kai oti exw kanei poli sightseeing kai mou esteile simera prwi prwi na pame leei sto hoxton pony (afto se striptitzadiko mou kanei) kai tou eipa oti egw exw grande plans gia to sk kai oti tha sinathithoume somehow somewhere (afti ti fora ama thelei na erthei aftos na mas vrei, egw den xanapao se parapligies meri me parapligikous filous germanou. ai sixtir kai ine kai 24rwn). Katalaves to poulaki mou. Achtung? Ti tha kanw leei to savato to vradi? as arxisw na stelnw se gomenes minimata. Alla exe xari pou ine tyxeros pou den exw na asxolitwh me kati kalitero (to tyri ine 3 laloun kai dio xrevoun kai thelei na mathei elinika kai o xenerwtos o mot ine stin toskani kai skeftetai tin prwin gomena kai to xwrismo tou, min ta parw kai mafton - kai ta alla koritsia fevgoun kai tha me egataleipsoun telos tou mina pou gyrnaei kai tha eimai evalwti kai epirepis. skata)

Opote ta simperasmata mas ine:
1) den eimaste gomenes tou sk (egw lew na ginw vevaia ...hahaha)
2) zitw to skwtzeziko dous (an kai sas exw pei na min akoute tis simvoules tou Allou alla tespa) se mi skwtzezika gomenakia
3) zitw to sk pou erxetai...tha to zisoume

epi skwtzezou... egw sou elw tha nai ekei kai tha to paizeis cool alexis, tha sai hahahha kai hihihi alla tha fygeis me kolomviano kai aston me to kilt sto xeri!
E oxi na mas to paizei mouri o skwtzezos geologos...na tan tsolias na pw.

Oso gia ti genia tou 83 , ama zei mono to sk apo ta 25, sta 80 tha zei mono tin prwtoxronia pes tou.
Pao na kanw interviews
sas filw

No comments:

Post a Comment